ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ Η ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΣΤΑΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΑΝΕ ΨΕΜΑΤΑ.
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΕΖΗΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...
ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΕΖΗΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...
"κάθε φορά που ερωτεύονται δύο άνθρωποι γεννιέται ένα σύμπαν ή για να μικρύνω το βεληνηκές γεννιέται ένας αστέρας με τους πρωτοπλανήτες του.Κάθε φορά που πεθαίνει ένας άνθρωπος πεθαίνει ένα σύμπαν ή για αν μικρύνω το βεληνηκές κάθε φορά που πεθαίνει ένας άνθρωπος στον ουρανό εκρηγνύεται ένας υπερκαινοφανής.Έτσι από την άποψη της ουσίας ο έρωτας και ο θάνατος δεν είναι απλώς στοιχεία υποβάθρου ή δύο απλές καταθέσεις της ενόργανης ζωής.Πιό πλατιά και πιο μακριά ο έρωτας και ο θάνατος είναι δύο πανεπίσκοποι νόμοι ανάμεσα στους οποίους ξεδιπλώνεται η διαλεκτική του σύμπαντος.Είναι το Α και το Ω του σύμπαντος κόσμου και του σύμπαντος Θεού.Είναι το μισό του όντος και τα δύο μισά αδέλφια είναι τα συστατικά του.Έξω από τον έρωτα και τον θάνατο πρωταρχικό δεν υπάρχει τίποτα άλλο αλλά ούτε είναι και νοητό να υπάρχει.Τα 92 στοιχεία της ύλης εγίνανε για να υπηρετήσουνε τον έρωτα και τον θάνατο και οι 4 θεμελιώδεις δυνάμεις της φύσης (ηλεκτρομαγνητική,ασθενής,ισχυρή και βαρυτική) γίνανε για να υπηρετούν τον Έρωτα και τον Θάνατο καθώς όλα τα όντα και οι δράσεις του κόσμου είναι εκφάνσεις ενσαρκώσεις μερικότητες και συντελεσμοί,εντελέχεις του έρωτα και του θανάτου γι'αυτό και ο έρωτας και ο θάνατος είναι αδελφοί και ομοιότητες,συμπληρώματα και δύο όψεις του ίδιου προσώπου καθώς ο έρωτας είναι γνώση,ευγένεια και αρχοντιά,μειδίασμα της σπατάλης της όψης ενός φρόνιμου Άσωπου καθώς η φύση ορίζει το αρσενικό να γίνεται ατέλειωτη προσφορά και θεία στέρηση για το θηλυκό καθώς το θυληκό κυνηγά τις όψεις του αφού στον έρωτα όλα γίνονται για το θυληκό.Η μάχη και η σφαγή του έρωτα το νόημα να πεθάνεις το θυληκό και να το αναστήσεις μέσα στα λαμπρά ερείπια των ημερών σου μελαγχολικός και ακατάδεχτος όπου στην σωστή ερωτική ομιλία το θυληκό δίνει το ύφος της σάρκας και το αρσενικό τη σύνεση της δύναμης.Το πρώτο είναι θυληκό καθώς όταν το θυληκό την ευθήνη για να γίνει και να μείνει ως το τέλος η σωστή η ερωτική πράξη την έχει ο άνδρας διότι όταν φεύγει η γυναίκα ευθύνεται πάντα ο άνδρας.
Έρωτας είναι η τέχνη του να φεύγεις,αλλά πώς;Το θέμα θέλει μεγάλη προσοχή γιατί ο ορισμός είναι τορπίλη στα χέρια ενός μικρού παιδιού που δεν ξέρει τί είναι!
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου